Gunda

Cykeln är hos Gunda. Men inte vill den funka för det... Framdäcket har jag iaf bytt efter många om och men. Bakdäcket får jag verkligen INTE på. Trots hjälp av Sara och Malle. Suck. Finns det cykeldäck med större tum än 28? Isf skulle jag behöva ett..
   Annars har helgen mest spenderats ute hos Gunda. Hon är riktigt less på alla flugor, ögonen är lite irriterade. Lilla vännen. Tömkörde en liten vända i skogen i fredags, hon lyssnade jättebra. Superkul att äntligen komma igång. På lördagen gick vi en tur genom byn. I går pysslade jag med henne och klippte manen. Är man fjording så lär man ju ha en snygg uppåtstående man :)


Gunda i höstas, lite ofriserad dock :)


Ny jobbvecka. Bara ledig fredag. Snart börjar skolan. Hjälp, jag hinner inte riktigt med... Men solen lyser idag iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0