Äntligen helg!!

Äntligen helg och jag är ledig. Whii!! Sovmorgon i morgon bitti. Det är jag värd efter veckans slit faktiskt. Den lilla hålan jag bor i är mysig men det är jobbigt att gå upp vid 5 för att hinna med tåget när jag börjar vid 7.30... Att flytta in till stan är något jag ska göra sen. Tror jag.
  I morgon kommer mamma och bror med flickvän förbi. De är på väg ner till Skåne men stannar en natt här hos mig. Det ska bli kul!! En massa grejer till mig har de med sig också. Ännu mer att packa upp.
 Nepp sängen nästa, börjar snart se i kors...


I min värld får jag göra som jag vill - LW


Kommentarer
Postat av: Carro

Trevligt trevligt! Du är välkommen :P

2007-07-28 @ 00:10:38
URL: http://carolinalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0